Hrvatska pošta objavila poštanske marke s naslovnicama albuma Psihomodo popa, Parnog valjka i Daleke obale

498

Hrvatska pošta objavila je novu seriju markica. Poštanske marke, koje su u opticaj puštene 5. rujna, prikazuju naslovnice triju legendarnih albuma – “Unpljugd” Psihomodo popa iz 1999., “Antologiju” Parnog valjka iz 2017. i album “Morski pas” Daleke obale, objavljen 1994.

Poštanske marke
Foto: press

Autori ovih markica su zagrebački umjetnici i dizajneri Ivana Vučić i Tomislav-Jurica Kaćunić. Poštanske marke tiskane su u 25 000 primjeraka, a one su izdane u arčićima s četiri samoljepljive marke. Prvog dana izlaska novih maraka, Hrvatska pošta tiskala je i prigodnu omotnicu (FDC). Marke se mogu kupiti u poštanskim uredima i na web stranici Hrvatske pošte.

Album “Unpljugd” Psihomodo popa zapravo je “Best of” snimljen na akustičnim instrumentima. Album je nastao po uzoru na tad vrlo popularni trend u svijetu, “Unplugged”. Nakon objave “Unpljugda”, bend je otišao na turneju koja je bila rasprodana gotovo do kraja. Do dana današnjega, bendovo je izdanje iz 1999. njihovo najuspješnije i najprodavanije.

Muziku podržava

Kao što sam naziv govori, “Antologija” Parnog valjka skup je probranih pjesama u jedno izdanje. Album je izdan 2017., a na njemu se nalaze slavni hitovi Parnog valjka poput “Pusti nek traje”, “Jesen u meni”, “Ljubavna”, “Kada me dotakne” i drugih.

Posljednji album koji je inspirirao marke jest “Morski pas” Daleke obale. “Morski pas” četvrti je album benda na kojem se nalazi 14 pjesama. “Morski pas” sadrži jednu od najpoznatijih pjesama benda, “Morska vila”.

Hrvatska pošta već je ranije objavljivala markice s motivima hrvatske glazbene scene. U sprnju 2018., motiv marka bili su Arsen Dedić, Ivo Robić i Vice Vukov. Dizajneri maraka također su bili Ivana Vučić i Tomislav-Jurica Kaćunić. Dvije godine kasnije, motivi na markama prikazivali su reprodukciju najpoznatijih izdanja gramofonskih ploča Dine Dvornika, Olivera Dragojevića i Tome Bebića.

 

0 Shares
Muziku podržava