Na Venecijanskom filmskom festivalu prikazan Joker: Folie à Deux, reakcije podijeljene

1258

Jučer je, 4. rujna, na Venecijanskom filmskom festivalu premijerno prikazan Joker: Folie à Deux. Joker, u kojem glume Joaquin Phoenix kao Joker te Lady Gaga kao Harley Quinn, na premijeri je dobio jedanaestominutni pljesak. Od nastavka filma redatelja Todda Phillipsa od početaka se mnogo očekivalo zato što je prvi dio zaradio čak 11 nominacija za Oscar. Film će se u kinima početi prikazivati 4. listopada.

Reakcije na film Joker: Folie à Deux su podijeljene

Nicholas Barber u zaključku je svoje recenzije za BBC napisao: “To je razočaravajući film, ali mislim da je to upravo ono što je trebao biti. Čini se da Phillips odgovara na način na koji su Flecka prihvatili obožavatelji Jokera iz 2019.” Barber je film ocijenio ocjenom 2/5.

U recenziji za Deadline, Pete Hammond napisao je: “S pjesmom, plesom, komedijom, mrakom, animacijom, dramom, nasiljem i više, ovo je mjuzikl – ako uopće jest, kao nijedan drugi. I to je zabava”. Hammond je pohvalio glumce napisavši da Pheonix poznaje svog lika iznutra i izvana. “Iako možda ne nadmašuje svoju ulogu s kojom je osvojio Oscar, barem pronalazi način da ga predstavi u potpuno drugom i iznenađujućem smjeru”, piše Hammond. Komentirao je da je Gagino utjelovljenje Harley Quinn drugačije nego ono koje povezuje s Margot Robbie. Spomenuo je da Gaga uspješno pokazuje svoju povezanost s Jokerom.

Kritičar Vanity Faira Richard Lawson napisao je da je radnja filma svedena na dva mjesta – u azil i na sud. “Vrlo se malo događa izvan tih zidova, svodeći film na skučenu psihodramu. Zapanjujuće je dosadan, kao da prezire svoju vlastitu publiku”, piše Lawson.

Podsjetimo, u travnju ove godine izašao je prvi trailer za novi nastavak Jokera. Trailer započinje u mentalnoj ustanovi u kojoj je Arthur Fleck, odnosno Joker, završio na kraju prošlog filma. Arthur tamo upoznaje Harley Quinn, koja mu govori: “Ja sam nitko”, dok u pozadini svira klasik “What the World Needs Now Is Love” iz 1965. godine. Zatim bježe iz mentalne ustanove, a na kraju Harley Quinn govori Jokeru: “Želim vidjeti pravog tebe.”